کافه پرنسCoffeePrince

کافی شاپ کافه پرنس CoffeePrince

کافه پرنسCoffeePrince

کافی شاپ کافه پرنس CoffeePrince

قهوه فوری

يكشنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۵، ۰۵:۴۳ ب.ظ

قهوه فوری به صورت پودر یا دانه های ریز (فرم گرانول) و غالباً در ظروف شیشه ای، بسته های پلاسیتیکی و یا قوطی در بازار ارانه می شود. مصرف کننده نهایی با اضافه کردن آب داغ به پودر به میزان دلخواه ، غلطت نوشیدنی خود را تنظیم می کند. راه جدیدتر مصرف آن استفاده از کیسه های قهوه است که شبیه به کیسه های چای می باشند. قهوه فوری همچنین جهت تهیه انواع آیس کافی ها مانندفراپه یونانی به کار می رود.
در برخی کشورها مانند پرتغال، اسپانیا و هندوستان از شیر داغ به جای آب داغ در تهیه نوشیدنی نهایی استفاده می شود. در مناطق دیگر مانند کره جنوبی، قهوه فوری با پودر مکمل قهوه و شکر ترکیب شده و با نام کافی میکس عرضه می گردد. قهوه فوری در بریتانیا در طولجنگ جهانی دوم محبوبیت یافت و همچنان بیش از ۷۵ درصد از قهوه خریداری شده برای مصارف خانگی در بریتانیا را شامل می شود. این مقدار در آمریکا و فرانسه کمتر از ۱۰ درصد و در ایتالیا کمتر از یک درصد است.
استفاده از قهوه های فوری در پخت‌وپزهای عمومی و تشریفاتی به دلیل سهولت در مصرف بسیار رواج پیدا کرده است.از این پودر در تهیه کیک قهوه که یک جزء اصلی جشن ها در نیوزیلند، استرالیا و بریتانیا است به وفور استفاده می شود. از قهوه محلول برای طعم دهی به بستنی و یا ساندی ها نیز استفاده می شود، و اغلب با مقادیر مساوی از شکلات مخلوط می گردد.


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۲۸
peyman araghi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی