کافه پرنسCoffeePrince

کافی شاپ کافه پرنس CoffeePrince

کافه پرنسCoffeePrince

کافی شاپ کافه پرنس CoffeePrince

بستنی

عصرانه های پاییزی

سوپرایز ! اولین لیست اسنک های خوشمزه و کم کالری ما بستنی هست می توانید با انتخاب بستنی های ساده که خامه ای نیستن به اندازه ½ فنجان یک عصرانه خوشمزه داشته باشید که تنها ۱۰۰ کالری دارد و نکته جالب کلسیم و پروتیین خوبی به بدن رسانده اید.

پاپ کورن:

عصرانه های پاییزی

اگر دوست دارید یک میان عده بزرگ داشته باشید و کالری کمی هم داشته باشد پاپ کورن بی روغن و بی نمک به اندازه ۶ فنجان تنها ۱۰۰ کالری دارد. چون این عصرانه را حسابی باید بجوید حس سیری خوبی به شما می دهد همچنین دارای فیبر زیادی می باشد و تا ساعت ها گشنه نخواهید شد.

پنیر کاتیج و طالبی :

عصرانه های پاییزی

پنیر کاتیج دارای پروتیین زیادی است ½ فنجان از این پنیر ۱۴ گرم فیبر به بدن شما می رساند همچنین پروتیین این پنیر کمک می کند تا ساعات زیادی سیر باشید ½ فنجان پنیر کاتیج به همراه برش کوچک از طالبی ۱۰۰ کالری خواهد داشت.

بادام :

عصرانه های پاییزی

اگر عجله دارید و گشنه هم هستید می توانید ۱۴ عدد بادام که تنها ۱۰۰ کالری دارند را مصرف کنید دارای فیبر زیاد و پروتیین است این اسنک زمانی که در ترافیک هستید یا فیلم می بینید انتخابی عالی است.

سیب پخته :

سیب پخته

سیب همیشه سالم ترین مسان وعده بوده با این میوه مفید اسنک و دسرهای کم کالری زیادی می توانید درست کنید سیب را پخته و کمی دارچین رو آن بپاشید و دسری خوشمزه و کم کالری را تحربه کنید.

اسموتی توت فرنگی :

عصرانه های پاییزی

اسموتی ها دارای کلسیم زیاد بوده و به همراه توت فرنگی آنتی اکسیدان زیادی به بدن شما می رسانند ۳/۱ ماست کم چرب به همراه ۳/۲ توت فرنگی یخی را در مخلوط کن ریخته و خرد کنید این نوشیدنی یخ به علت سردی زیاد دلچسب بوده و همچنین شما نمی توانید همه آن را فوری بخورید و زمان طولانی تری از خوردن آن لذت خواهید برد این اسموتی ۹۳ کالری دارد.

انبه یخی :

عصرانه های پاییزی

انبه یخی مانند آبنات یخی مزه خوبی دارد دارای فیبر زیاد و بتاکربن است همچنین دهان شما را شیرین می کند ¾ فنجان انبه یخی تنها ۹۰ کالری داشته و ۶۰ درصد ویتامین ث لازم شما را تامین می کند.

سیب به همراه بادام زمینی :

عصرانه های پاییزی

¾ فنجان را از برش های سیب پر کرده دور بشقاب چیده و رو هر برش لایه نازک کره بادام زمینی بمالید بیشتر ز ۲ قاشق چای خوری کرده بادام زمینی مصرف نکنید و تنها ۹۰ کالری داشته باشید.

ماست و تخمه آفتاب گردان:

عصرانه های پاییزی

½ فنجان ماست کم چرب را با ۱ قاشق چایخوری تخمه آفتاب گردان پوست کنده مخلوط کنید این مقدار تخمه آفتاب گردان تنها ۱۹ کالری دارد حتما از دانه آفتاب گردان بی نمک استفاده کنید.

ماست و عسل:

عصرانه های پاییزی

½ فنجان ماست کم چرب را با ۱ قاشق چایخوری عسل مخلوط کرده و تنها ۸۴ کالری مصرف کنید طعم این میان وعده مانند دسری خوشمزه است.

نصف سیب زمینی پخته و سالسا:

عصرانه های پاییزی

سیب زمینی را در کایکروفر یا فر پخته و نسف کنید روی آن ۱ قاشق غذا خوری سالسا ریخته و میل کنید.

ساندویچ ماست یخی:

عصرانه های پاییزی

ماست کم چرب یخی جایگزین عالی برای دوستداران بستنی است به راحتی می توانید ماست های با طعم های مختلف بدون شکر پیدا کرده و آنها را فریز کنید و یا خودتان ماست میوه ای یا شکلاتی به شکر رژیمی درست کرده و فریز کنید بین ۲ کراکر سبوس دار گذاشته و تنها ۸۴ کالری داشته باشید.

پسته:

عصرانه های پاییزی

از حرف هایی که درباره چرب بودن پسته زده می شود نترسید چون بیشتر چربی این دانه خوشمزه قابل انتقال به بدن نیست و یا به عبارتی دارای چربی خوب می باشد. ۲۰ عدد پسته تنها ۸۰ کالری به شما می رساند و دارای فیبر و پروتیین و ویتامین و مینرال می باشد.برای سالم خوردن پسته بی نمک مصرف کنید.

بستنی موز یخی:

عصرانه های پاییزی

اگر دنبال بستنی های رژیمی هستید خلاق باشید موز را نصف کرده و چوب بستنی داخل آن کرده در فریز بگذارید در زمانی کوتاه بستنی سالم و با تنها ۸۰ کالری خواهید داشت.

۱فنجان سوپ گوجه فرنگی :

عصرانه های پاییزی

سوپ گوجه فرنگی دارای ارزش غذایی عالی ولی کالری کمتر از ۷۰ می باشد ۱ فنجان سوپ گوجه کلسترول ندارد ولی به یاد داشته باشید منظور سوپ های سنگین و خامه ای نمی باشد.

۱فنجان انگور:

عصرانه های پاییزی

انگورها دارای آب زیادی هستند ۱ فنجان انگور تنها ۶۲ کالری دارد و حس سیری خوبی می دهد دارای ویتامین کا می باشد خوردن انگور یخی را امتحان کنید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۰۴
peyman araghi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی