کافه پرنسCoffeePrince

کافی شاپ کافه پرنس CoffeePrince

کافه پرنسCoffeePrince

کافی شاپ کافه پرنس CoffeePrince

قهوه یخی یا آیس کافی


برای عصرهای تابستان نوشیدن قهوه گرم شاید خیلی هوس‌انگیز نباشد. اما نوشیدن قهوه یخی یا آیس‌کافی هم دلنشین است و هم انرژی بخش.این  نوشیدنی خنک  و بسیار خوش‌عطر و خوشمزه است و درست کردنش چند دقیقه بیشتر وقتتان را نمی‌گیرد.  حتما آن را امتحان کنید از خوردنش لذت ببرید.

قهوه یخی

مواد اولیه برای یک لیوان

دوقاشق چای‌خوری پر قهوه فوری

نصف لیوان آب سرد

نصف لیوان شیر

دو قاشق چای‌خوری شکر(میزان شیرینی به سلیقه خود شماست)

یک سوم قاشق چایخوری پودر دارچین

یک چهارم قاشق چایخوری وانیل

تکه‌های یخ

طرز تهیه

آیس کافی با دارچین

قهوه فوری را داخل آب سرد بریزید و بگذارید به مدت ۱۰ دقیقه طعمش قهوه با آب سرد مخلوط شود چون آب جوش و گرم نیست قهوه طول می‌کشد تا در آب حل شود. بعد شیر و شکر ووانیل و دارچین را اضافه کنید و خوب هم بزنید می‌توانید از هم‌زن برقی هم استفاده کنید. (اگر عجله ندارید می توانید از آب جوش هم برای درست کردن قهوه فوری استفاده کنید و بگذارید تا سرد شود البته این زمان بیشتری از شما می گیرد تا به دمای عادی برسد )تکه های یخ را اضافه کنید برای تزئین می‌توانید از خامه و پودر کاکائو و یا کمی بستنی وانیلی استفاده کنید. نوشیدنی را در لیوان‌های دراز سرو کنید.  همه اینها به سلیقه خود شماست. این نوشیدنی خنک و خوشمزه را برای روزهای گرم درست کنید و از آن لذت ببرید.

نوش جان

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۰۹
peyman araghi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی