کافه پرنسCoffeePrince

کافی شاپ کافه پرنس CoffeePrince

کافه پرنسCoffeePrince

کافی شاپ کافه پرنس CoffeePrince

میلک شیک موکا

جمعه, ۹ مهر ۱۳۹۵، ۱۰:۰۸ ب.ظ

با سلام خدمت دوستداران همیشگی.امیدوارم بتوانم آموزش میلک شیک موکا را که ترکیبی از شکلات و قهوه میباشد را به طور دقیق خدمتتان شرح دهم. موکا نوعی میلک شیک است که به آسانی و با کمترین زمان آماده برای سرو است. در اصل این دسر مخلوطی از بستنی شکلاتی با یه قهوه سرد غلیظ میباشد که این نکته را به یاد داشته باشید که  زیبایی این ترکیب بستنی و قهوه بدون همزدن شکل میگیرد و بعد مهمان عزیز میلک شیک را خودش با همزدن ایجاد میکند.

همینطور که قبلا عرض کردم خدمتتون به چیزی که ترکیبی از شکلات و قهوه باشه میگن موکا یا میلک شیک موکا.
حالا من برای این میلک شیک موکا  کاری که میکنم اینه که بی دردسر بستنی شکلاتی رو با یه قهوه سرد غلیظ جلوی میهمانان سرو میکنم. یعنی خوشگلیش به اینه که همون موقع ترکیب بستنی شکلاتی و قهوه انجام بشه و بعد خورنده محترم خودش میلک شیک رو با هم زدن ایجاد کنه.

مواد لازم  برای تهیه میلک شیک موکا:

بستنی شکلاتی ۴ اسکوپ
پودر قهوه فوری ۲ ق چ
آب دو سوم لیوان

بستنی شکلاتی ۴ اسکوپ
پودر قهوه فوری ۲ ق چ
آب دو سوم لیوان

مرحله اول
شما میتوانید در این دسر از قهوه یا گرانول نسکافه یا اسپرسوی فوری استفاده کنید .که بستگی به سلیقه شما دارد. در ابتدای کار یکی از این سه مورد را آماده کرده و بعد از درست کردن قهوه به اندازه دو سوم لیوان، فرصت بدهید تا قهوه شما سرد شود

ابتدا قهوه رو آماده میکنیم.
حالا همینطور که توی رسپی گفتم میتونید از پودر یا گرانول نسکافه یا اسپرسوی فوری استفاده کنید.
یا اینکه به هر شیوه دیگه ای که قهوه رو درست میکنید دو سه سوم لیوان قهوه تهیه کنید و اجازه بدید سرد بشه.

دسر موکا

مرحله دوم

تعداد اسکوپ های بستنی بستگی به حجم ظرف شما دارد .اگر از لیوان بزرگ استفاده میکنید ۴ اسکوپ و اگر از فنجان های کوچک استفاده میکنید ۱ یا ۲ اسکوپ کافی میباشد.

اینکه من گفتم چهار اسکوپ بستنی به خاطر اینه که میلک شیک رو در یه لیوان خیلی بزرگ درست کردم. شما میتونید در جامها یا فنجانهای کوچک برای هر نفر یک یا دو اسکوپ در نظر بگیرید.

میلک شیک موکا

همینطور که عرض کردم در موقع سرو، قهوه رو توی یه پارچ ریخته و جلوی میهمان روی بستنی میریزیمش.

مرحله سوم

وبعد از این مراحل ، در مرحله سوم قهوه را در ظرف استوانه ای مانند ریخته تا زمان سرو جلوی مهمان ها قهوه را روی بستنی بریزید که باعث جذابیتی برای دسر شما میشود.

میلک شیک موکا

ظاهر جالبی داره.

در نظر بگیرید این کار باعث میشود بتوانید به هر اندازه دلخواهی که مهمان  بخواهد قهوه را اضافه کنید .همچنین غلیظ بودن قهوه بسیار سلیقه ای میباشد پس هر فردی دسر شما و طرز تهیه آن را تحسین میکند.

و برای هر فرد هم به نسبت غلظتی که مایله نهایتا از میلک شیکش بخواد شما قهوه اضافه میکنید. ممکنه فردی خیلی غلیظ بخوادش که خب قهوه کمتری توی لیوانش میریزید.

یا تا لبه لیوان رو قهوه میریزیم.
اصلا خوبیش به همینه که برای هر فرد کاملا قابل کنترله.

و موقع خوردن هم خورنده میلک شیکش رو هم میزنه و میل میکنه.

میلک شیک موکا شما به راحتی در سه مرحله  آماده شدو میتوانید جلوی مهمانانتان سرو کنید.

در مرحله آخر مهمان دسر لذیذ شما را هم زده و مخلوط میکند تا طمع خومشزه آن را تجربه کند.

پشنهاد من اینست که سعی کنید  بستنی را با قهوه غلیظ میل کنید که طمع واقعی قهوه  و ترکیب آن با بستنی دسر را خوشمزه تر میکند .

یه میلک شیک بی دردسر با طعم خوش موکا.

حالا من خودم شخصا به دلیل اینکه “بیماری تلخ دوستی” دارم؛ قهوه اش رو خیلی غلیظ تر درست میکنم که تلخی میلک شیکه اساسی باشه و آدم بدونه داره قهوه میخوره!

توصیه ام به شما هم همینه که تا اونجایی که تحملش رو دارید قهوه رو غلیظ درست کنید.

خیلی ساده و بی دردسره ولی تنوع خوبیه برای نوشدنیهای تابستونه تون.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۰۹
peyman araghi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی