عکسهای قهوه HD

قهوه نام نوعی نوشیدنی رایج است که از گیاه قهوه به دست می آید.
قهوه عربی شده واژه"کفا" یا کافا است که در اصل نام منطقه و شهری در جنوب غربی اتیوپی است که گیاه قهوه در ابتدا در آنجا یافت شده است. زبانشناسان عرب می گویند واژه ی قهوه در اصل نام نوعی شراب بوده ، بعد ها نام این نوشیدنی شده و همچنین می گویند ریشه ی این واژه قها به معنی بی اشتها بودن است زیرا در گذشته تصور بر این بود که این مایع باعث بی اشتهایی می شود. این واژه هم چنین از راه زبان ترکی به زبان های اروپایی هم راه یافته است. چندین دلیل دیگر برای ناگذاری قهوه آورده شده که یکی از مشهورترین های آن این است که این واژه از یک زبان اتیوپیایی و یا یک زبان آفریقایی دیگر گرفته شده باشد و در اصل نام منطقه ای به نام کفا در جنوب غربی اتیوپی بوده است. گمان می رود که گیاه قهوه در ابتدا آن جا یافت شده. در ضمن مردم آن منطقه به این گیاه بون می گویند.
در سال‌های اخیر کشور برزیل با تولید حدود یک سوم قهوه در جهان رتبه اول را به خود اختصاص داده‌است. بعد از برزیل کشورهای ویتنام، کلمبیا و اندونزی به ترتیب در رتبه‌های دوم تا چهارم قرار دارند. اکثر مناطق کشت عمده قهوه بر روی کمربند استوایی و مناطق پر باران قرار دارند.
دانه‌های قهوه در هر منطقه عطر و بوی مخصوص به خود را دارد بر این اساس عموما قهوه تولیدی را به نام کشور یا منطقه تولید کننده می‌شناسند مانند قهوه جاوا، قهوه کلمبیایی، قهوه کنا و...

تصاویری که مشاهده می کنید عکسهای قهوه است که برای کاربران عزیز و علاقه مندان به این نوشیدنی خوشمزه آماده شده و قابل مشاهده و دانلود می باشد.
امیدوارم از دیدن این عکسهای قهوه لذت ببرید.

◘ برای دیدن عکسهای قهوه در اندازه واقعی روی آنها کلیک کنید.
◘ برای ذخیره کردن عکسهای قهوه در کامیوتر خود کافیست روی عکس کلیک راست کنید و گزینه save image as را انتخاب کنید.
 
عکس قهوه HDعکس قهوه HDعکس قهوه HDعکس قهوه HDعکس قهوه HDعکس قهوه HDعکس قهوه HDعکس قهوه HDعکس قهوه HDعکس قهوه HDعکس قهوه HDعکس قهوه HDعکس قهوه HDعکس قهوه HDعکس قهوه HDعکس قهوه HDعکس قهوه HDعکس قهوه HDعکس قهوه HDعکس قهوه HD